سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

چگونه پرده فون برای عکاسی استفاده می شود؟

چگونه پرده فون برای عکاسی استفاده می شود؟

پرده فون عکاسی یکی از حیاتی ترین و واجب ترین تجهیزات برای عکاسی در استودیو می باشد که می توان آنرا در رنگ های مختلف  تهیه کرد.

روش های مختلفی برای تهیه و نحوه ی استفاده از پرده فون عکاسی چه در فضاهای بسته همچون استودیو و آتلیه های عکاسی و چه در فضاهای باز وجود دارد که در این مقاله به صروت مفید و مختصر به تشریح چندین عدد از آنها خواهیم پرداخت.

روشهای تهیه و خرید فون عکاسی:

قبل از هرچیزی باید ابتدا بدانیم که چگونه باید فون عکاسی مورد خودرا بخریم.

فون عکاسی مورد نظر ما باید رنگی متناسب با سبک عکاسی خود داشته باشد،بعنوان مثال اگر از کالاها عکاسی می نماییم از فون عکاسی سفید و یا فون عکاسی مشکی یا طوسی باید استفاده نماییم.

همچنین بسته به مدت زمانی که فون عکاسی را نیاز داریم باید فون عکاسی با دوام خرید نمایم بعنوان مثال فون عکاسی شطرنجی بسیار با دوام تر از فون عکاسی کاغذی می باشد.

روشهای نصب و راه اندازی پرده فون عکاسی:

فون عکاسی با روشهای مختلفی در استودیو نصب می شود که این روشها عبارتند از:

نصب فون به روی سه پایه فون پرتابل:

سه پایه فون پرتابل یکی از مهم ترین تجهیزات نگهدارنده ی بک گراند و فون عکاسی است که معمولا شامل دو عدد سه پایه فلات و یک میله ی وسط آن می باشد که فون عکاسی به روی آن قرار میگیرد.

نصب فون به روی بریل زنجیری و برقی:

بریل زنجیری یا فون دستی و بریل برقی از تجهیزات نگهدارنده ی فون عکاسی در محیط استودیو هستند که به نسبت محورهایشان قادر به پشتیبانی از همان تعداد فون های عکاسی می باشند.

بعنوان مثال بریل زنجیری 3 محوره قادر به پشتیبانی از سه عدد فون عکاسی شطرنجی،مخمل و پارچه ای به صورت همزمان می باشد.

نصب فون به روی دیوار با میخ یا چسب:

اگر قادر به صرف هزینه و خرید پایه فون پرتابل و بریل نباشیم می توانیم با نصب فون عکاسی به روی دیوار آنرا در استودیو قرار دهیم.

روشهای استفاده از فون عکاسی و کاربرد آنها:

فون عکاسی دراصل پس زمینه ی سوژه به شمار می رود بنابراین باید آنرا پشت سر سوژه قرار داده وبه نور و سه پایه نور را روبروی سوژه قرار دهیم تا تصویربرداری خودرا انجام دهیم.

معرفی جدید ترین رینگ لایت های عکاسی فروشگاه سیما گستران نوین

معرفی جدید ترین رینگ لایت های عکاسی فروشگاه سیما گستران نوین

فروشگاه سیما گستران نوین از جمله وارد کننده گان رینگ لایت عکاسی و ارایشگاهی است که واردات رینگ لایت های عکاسی و آرایشگاهی را به صورت گسترده آغاز نموده است.

فروشگاه سیما گستران نوین رینگ لایت های متنوعی را بسته به بازخورد و استقبال وارد کرده و آنهارا با مناسب ترین قیمت رینگ لایت در بازار عرضه می نماید.

تنوع  رینگ لایت های عکاسی و آرایشگاهی از نظر ابعاد و قطر،کارایی،امکانات و اقلام همراه بسیار بالاست.

در نتیجه به همان نسبت قیمت رینگ لایت ها نیز بسیار متنوع است و برای افرادی که بودجه های مختلفی برای خرید رینگ لایت در نظر گرفته اند،گزینه های متعددی وجود دارد که در ادامه ی این مقاله نگاهی مختصر به آنها خواهیم داشت.

1-رینگ لایت 416:

رینگ لایت 416 یک رینگ لایت آرایشگاهی و عکاسی حرفه ای است که قطر آن 45 سانتی متر است و قابلیت رقص نور دارد.

این رینگ لایت دارای 416 لامپ ال ای دی می باشد و قیمت آن نسب به کارایی آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

رینگ لایت SG480II:

رینگ لایت SG480 دارای قطر 47 سانتی متر می باشد و لامپ های آن 96 وات است.

این رینگ یک رینگ لایت عکاسی و آرایشگاهی کامل است که دارای صفحه نمایش و ریموت کنترل می باشد.

رینگ لایت YQ-320:

رینگ لایت 320 یک رینگ لایت رومیزی مخصوص آرایش خانگی است که قیمت آن بسیار ارزان است.

لامپ های رینگ لایت 320  لامپ های 20 واتی دارد و کلوین و شدت آن نیز قابل تنظیم است.

رینگ لایت های مذکور جدید ترین رینگ لایت هایی هستند که فروشگاه سیما گستران نوین اقدام به واردات و عرضه ی آنها با برندهایی معتبر همچون  answerدر بازار کرده است و از طریق وبسایت رسمی خود این رینگ لایت هارا در دسترس مشتریان و همکاران محترم قرار داده است.

کاربرد رینگ لایت عکاسی و آرایشگاهی در شبکه های اجتماعی

کاربرد رینگ لایت عکاسی و آرایشگاهی در شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در وقایع جامعه ما دارند و اکثر افرادی که به اینترنت دسترسی دارند قادرند در شبکه های اجتماعی فیلم های آموزشی منتشر کنند،کالاهای خودرا تبلیغ کنند،پیام رسانی انجام دهند و یا از اخبار روز مطلع شوند.

گستردگی شبکه های اجتماعی و کاربرد آنها به حدی وسیع است که عضو شدن در حداقل یکی از شبکه های اجتماعی امروزه از ضرورت های روزمرگی به حساب می آید.

اگر در شبکه های اجتماعی همچون یوتیوب،فیسبوک،اینستاگرام،توییتر و... عضو باشید می دانید که نورپردازی پست ها و فیلم ها بسیار زیبا حرفه ای و با دقت بالا انجام می شود.

یکی از تجهیزات نورپردازی که امروزه در شبکه های اجتماعی استفاده از آنها بشدت روبه افزایش است  رینگ لایت عکاسی است.

قیمت رینگ لایت به واسطه ی نور بسیار بسیار زیبا و منحصر به فرد آن به یکی از پرمصر ترین تجهیزات نورپردازی در عرصه های عکاسی،فیلمبرداری و آرایشگری تبدیل شده است.

در ادامه ی این مقاله میخواهیم تاثیر نورپردازی رینگ لایت در شبکه های اجتماعی را بررسی نموده و روش های استفاده از آنهارا توضیح می دهیم.

استفاده از رینگ لایت برای عکس های سلفی:

خرید رینگ لایت یکی از بهترین گزینه های نورپردازی برای تهیه عکس های سلفی می باشد.

نور رینگ لایت می تواند کچ لایت در چشمان سوژه ایجاد کند.

حتی برای گرفتن عکس های سلفی رینگ لایت های مخصوص سلفی وجود دارد که به آنها رینگ لایت سلفی گفته می شود.

کاربرد رینگ لایت در تهیه فیلم های زنده:

فیلم های زنده که در شبکه های اجتماعی به فیلم های "لایو" نیز شناخته می شود از پربازدید ترین عنوان های صفحات و شبکه های مجازی است.

استفاده از رینگ لایت های عکاسی همچون رینگ لایت SG480II به منظور تهیه فیلم های زنده یکی از گزینه های معقولی است که معمولا دز شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و اینستاگرام می توانیم آنرا مشاهده نماییم.

کاربرد رینگ لایت در تهیه فیلم های آموزشی:

فیلم های آموزشی عکاسی و آموزش آرایشگری و میکاپ از پر بیننده ترین فیلم های آموزشی هستند که نورپردازی آنها به کمک رینگ لایت عکاسی و آرایشگاهی انجام می شود.

 

رینگ لایت 416 : ارزان،با کیفیت و مقرون به صرفه

رینگ لایت 416 : ارزان،با کیفیت و مقرون به صرفه

فروشگاه سیما گستران نوین که از وارد کننده ها و عرضه کنندگان رینگ لایت 416 است آنرا با مناسب ترین قیمت رینگ لایت در بازار عرضه می کند و این رینگ لایت را از طریق وبسایت رسمی سیما گستران نوین در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

در مقالات گذشته تمامی مشخصات و مزایای و اقلام همراه رینگ لایت 416 را معرفی کرده و آنهارا بررسی نمودیم.

با توجه به استقبال بی نظیر و همکاران و مشتریان گرامی،فروشگاه سیما گستران نوین قصد دارد بخش جدیدی از رینگ لایت های 416 را از کشور چین وارد و در بازار با تخفیف ویژه و استثنائی عرضه نماید.

در ادامه ی این مقاله نگاهی مجدد به رینگ لایت 416 خواهیم داشت و نکاتی مهم و را درباره ی آن یاد آوری خواهیم کرد.

این رینگ لایت با بدنه ای با کیفیت و نوری پرقدرت می تواند یکی از بهترین گزینه های روی میز برای خرید رینگ لایت آرایشگاهی و عکاسی باشد.

دارای لامپ های با کیفیت LED:

لامپ های رینگ لایت های آرایشگاهی از جمله رینگ لایت 416 و رینگ لایت SG480II همگی از نوع SMD و LED هستند که نور آنها درصد روشنایی بالایی نسبت حرارتی که لامپها تولید می نمایند دارد.

قابلیت تنظیم کلوین نور:

کلوین نور رینگ لایت 416 از 3200 تا 5600 قابل تغییر است و شدت نور آن نیز از 0 تا 100 پله توسط دو عدد دیمر قابل تنظیم است.

قابلیت تغییر کلوین نور از زرد به سفید یکی از مزیت های رینگ لایت های عکاسی و آرایشگاهی نسبت به دیگرنورهای ثابت LED و SMD است.

قابلیت رقص نور:

رینگ لایت KY-BK416II یک رینگ لایت صفحه نمایش دار و ریموت کنترل دار است که قابلیت رقص نور دارد.

رقص نور رینگ لای 416 توسط ریموت کنترل آن انجام پذیر است که رنگ های زرد و سفید و یا خاموش و روشن را بایکدیگر ترکیب می کند که برای جشن ها و مراسمهای مختلف بسیار مناسب است.

قیمت رینگ لایت 416 با توجه به کارایی آن بسیار مناسب و ارزان قیمت است و هم اکنون در وبسایت سیما گستران نوین در دسترس مشتریان قرار داده شده است.