سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

رینگ لایت 416 : ارزان،با کیفیت و مقرون به صرفه

رینگ لایت 416 : ارزان،با کیفیت و مقرون به صرفه

فروشگاه سیما گستران نوین که از وارد کننده ها و عرضه کنندگان رینگ لایت 416 است آنرا با مناسب ترین قیمت رینگ لایت در بازار عرضه می کند و این رینگ لایت را از طریق وبسایت رسمی سیما گستران نوین در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

در مقالات گذشته تمامی مشخصات و مزایای و اقلام همراه رینگ لایت 416 را معرفی کرده و آنهارا بررسی نمودیم.

با توجه به استقبال بی نظیر و همکاران و مشتریان گرامی،فروشگاه سیما گستران نوین قصد دارد بخش جدیدی از رینگ لایت های 416 را از کشور چین وارد و در بازار با تخفیف ویژه و استثنائی عرضه نماید.

در ادامه ی این مقاله نگاهی مجدد به رینگ لایت 416 خواهیم داشت و نکاتی مهم و را درباره ی آن یاد آوری خواهیم کرد.

این رینگ لایت با بدنه ای با کیفیت و نوری پرقدرت می تواند یکی از بهترین گزینه های روی میز برای خرید رینگ لایت آرایشگاهی و عکاسی باشد.

دارای لامپ های با کیفیت LED:

لامپ های رینگ لایت های آرایشگاهی از جمله رینگ لایت 416 و رینگ لایت SG480II همگی از نوع SMD و LED هستند که نور آنها درصد روشنایی بالایی نسبت حرارتی که لامپها تولید می نمایند دارد.

قابلیت تنظیم کلوین نور:

کلوین نور رینگ لایت 416 از 3200 تا 5600 قابل تغییر است و شدت نور آن نیز از 0 تا 100 پله توسط دو عدد دیمر قابل تنظیم است.

قابلیت تغییر کلوین نور از زرد به سفید یکی از مزیت های رینگ لایت های عکاسی و آرایشگاهی نسبت به دیگرنورهای ثابت LED و SMD است.

قابلیت رقص نور:

رینگ لایت KY-BK416II یک رینگ لایت صفحه نمایش دار و ریموت کنترل دار است که قابلیت رقص نور دارد.

رقص نور رینگ لای 416 توسط ریموت کنترل آن انجام پذیر است که رنگ های زرد و سفید و یا خاموش و روشن را بایکدیگر ترکیب می کند که برای جشن ها و مراسمهای مختلف بسیار مناسب است.

قیمت رینگ لایت 416 با توجه به کارایی آن بسیار مناسب و ارزان قیمت است و هم اکنون در وبسایت سیما گستران نوین در دسترس مشتریان قرار داده شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد