سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

قیمت پروژکتور عکاسی در چه بازه ای است و آیا می توان آنرا با مناسب ترین قیمت تهیه کرد؟

قیمت پروژکتور عکاسی در چه بازه ای است و آیا می توان آنرا با مناسب ترین قیمت تهیه کرد؟

در مقاله های گذشته به انواع و اقسام پروژکتورهای عکاسی و فیلمبرداری و همچنین  کاربرد و کارایی آنها و قابلیت های آنها اشاره کردیم و آنهارا تشریح نمودیم.

حال در این مقاله به تشریح قیمت این پروژکتور ها خواهیم پرداخت و بازه ی حدودی قیمت آنهارا بررسی می نماییم.

1-قیمت پروژکتور عکاسی تنگستن:

اگر به همراه پروژکتور تنگستن،دیمر و لامپ هم خریداری کنیم بازهم پروژکتور تنگستن یکی ار ارزان ترین پروژکتور های فیلمبرداری و عکاسی می باشد.

علت ارزان بودن این پروژکتور این است که این پروژکتور در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا حرارت بسیار بالایی تولید می نماید و به همان میزان مصرف برق بسیار بالایی دارد.

بازدهی نوری در این پروژکتور که با عنوان CRI نیز شناخته می شود پایین است زیرا لامپ مدادی پروژکتور تنگستن نسبت به برقی که مصرف می کند نور کمتری توید می نماید.

2-قیمت پروژکتور عکاسی LED و SMD:

قیمت پروژکتور عکاسی SMD و LED تقریبا دوبرابر پروژکتور تنگستن است اما باید توجه داشت که این پروژکتور دیمر و لامپ را به همراه خود دارد بنابراین با احتساب قیمت لامپ و دیمر قیمت آنها تفاوت چندانی ندارد.

مناسب ترین پروژکتور عکاسی و فیلمبرداری پروژکتور SMD می باشد زیرا قیمت آن مناسب است،حرارت بسیار کمی تولید می نماید و طلق دیفیوزر نور را به همراه دارد و نیازی به خرید سافت باکس ندارد.

3-قیمت پروژکتور عکاسی FRENSEL:

این پروژکتور فیلمبرداری گران ترین پروژکتور موجود در بازار است و نور ان به قدری قدرتمند است که می توان از آن در مجالس مختلف استفاده کرد.

نور آن بسیار قدرتمند،یکدست و تک کلوین است و برای عکاسی و فیلمبرداری چندان مناسب نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد