سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

نگاهی کلی به رینگ لایت : ویژگی ها،اقلام همراه،لامپ ها و قیمت رینگ لایت

  نگاهی کلی به رینگ لایت : ویژگی ها،اقلام همراه،لامپ ها و قیمت رینگ لایت

رینگ لایت چیست؟

بسیاری از افراد ممکن است رینگ لایت  عکاسی و یا رینگ لایت آرایشگاهی را به اسم نشناسند و بسیاری دیگر ممکن است تنها جلوه ی نوری آنرا دیده باشند اما اطلاعاتی درباره ی منبع این نور نداشته باشند.

همانطور که از نامش پیداست،رینگ لایت یک نورپرداز حلقوی شکل است که دوربین های عکاسی دیجیتال ویا DSLR در مرکز آن نصب می شوند و از سوژه ای که روبروی نور رینگ لایت قرار گرفته است عکسبرداری می نماید.

مزایای خرید رینگ لایت:

بعضی از عکاسان ممکن است  Catch Light که در چشمان سوژه نمایان می شود را نپسندند و آنرا مناسب برای عکاسی ندانند اما اکثر عکسان از آن در عکاسی پرتره استفاده می نمایند و آنرا یک امتیاز نورپردازی با رینگ لایت عکاسی می دانند.

قابلیت تنظیم کلوین نور از زرد به سفید و قیمت رینگ لایت که بسیار مناسب و ارزان است از دیگر مزایای خرید رینگ لایت محسوب می شود که در مقاله های دیگر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

وزن رینگ لایت ها:

رینگ لایت های عکاسی و آرایشگاهی همچون رینگ لایت SG480II بسیار سبک وزن هستند و وزن آنها به خودی خود تقریبا بین 890 تا 950 گرم می باشد اما با تمامی اقلام همراه از جمله آینه،بال هد دوربین،هولدر موبایل و ریموت کنترل درون یک کیف مخصوص حمل قرار گرفته و حمل آنرا بسیار راحت و آسان می کند.

ابعاد رینگ لایت ها:

قطر رینگ لایت ها از 45 تا 48 سانتی متر می باشد و لامپ های ال ای دی دورتادور حلقه ی رینگ لایت به منظور نورپردازی تعبیه شده است.

نور رینگ لایت:

رینگ لایت یک نورثابت عکاسی LED و SMD می باشد و به گونه ای طراحی شده است که می تواند تا 50 هزارساعت طول عمر مفید داشته باشد.

نور رینگ لایت هایی که مخصوص سالن های میکاپ و آرایشگاه ها و استودیوهای عکاسی و آتلیه ها طراحی شده اند مابین 65 تا 96 وات است که نوری بسیار درخشان و با کیفیت به حساب می آید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد