سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

مهم ترین و حیاتی ترین تجهیزات یک استدودیوی عکاسی

مهم ترین و حیاتی ترین تجهیزات یک استدودیوی عکاسی


بسیاری از عکاسان حرفه ای بعد از گذراندن دوره های حرفه ای عکاسی به سراغ راه اندازی استودیوی عکاسی خود می روند.

بسیاری از این افراد در استودیوی خانگی خود و بسیاری دیگر در آتلیه های عکاسی استدیویی به صورت حرفه ای فعالیت خودرا آغاز می نمایند.

در راه اندازی یک استودیوی عکاسی مهم ترین امر خرید تجهیزاتی است که برای آغاز فعالیت در استویدیو عکاسی به آنها نیاز خواهیم داشت که در ادامه ی این مقاله به معرفی این تجهیزات خواهیم پرداخت.

1-پرده فون عکاسی و کیت پایه فون پرتابل:

پرده فون عکاسی در واقع بک گراند یا پس زمینه ی عکاسی می باشد که پشت سر سوژه قرار می گیرد و برای نصب آن نیاز به یک سه پایه پرتابل فون داریم.

برای خرید فون عکاسی باید به سبک عکاسی و ابعاد سوژه خود توجه داشته باشیم تا بتوانیم پرده فون و سه پایه پرتابل فون مناسبی را انتخاب نماییم.

2-نورثابت و سه پایه نور عکاسی:

نورپردازی طیف گسترده از تجهیزات نورپرداز را شامل می شود که خرید آنها در عکاسی بسیار مهم است زیرا نورثابت و فلاش عکاسی دوربین برای عکاسی استدیویی کافی نمی باشد.

نورثابت هایی از جمله نورثابت LED و SMD،فلاش پرتابل و فلاش استدیویی و سه پایه فلات بهتر است به صورت کیت تهیه شوند تا هزینه و زحمت تهیه ی آنها کاهش یابد.

 3-هدایت کننده و ملایم کننده های نور:

هدایت کنند های نوری از جمله سافت باکس های استدیویی که دارای دیفیوزر هستند نور را نرم و ملایم کرده و نور تجهیزات نورپرداز را به حالت سافت لایت به سمت سوژه می فرستند.

در نتیجه نور بدست آمده سایه های تند ایجاد نخواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد