سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

مناسب ترین کیت نورثابت عکاسی LED و SMD-بخش دوم

مناسب ترین کیت نورثابت عکاسی LED و SMD-بخش دوم

در مقاله ی گذشته به پرمصرف ترین و محبوب ترین کیت نورثابت عکاسی در صنعت نورپردازی عکاسی و فیلمبرداری استدیویی و میکاپ اشاره کردیم و به بررسی اقلام و ویژگی های منحصر به فرد آنها پرداختیم.

همانطور که می دانید خرید کیت نورثابت عکاسی یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در صنعت نورپردازی عکاسی است زیرا همانطور که اشاره کردیم با خرید یک کیت نورثابت عکاسی میتوانید تمامی اقلام مورد نیاز برای نورپردازی از جمله بک گراند و فون،پایه نگهدارنده ی فون،تجهیزات اصلی نورپردازی و سه پایه نگهدارنده ی آنها به همراه تجهیزات هدایت کننده ی نور نظیر سافت باکس استدیویی و چتر عکاسی را فراهم نمایید.

در این مقاله سعی داریم تا به ادامه ی معرفی جدیدترین و با کیفیت ترین کیت نورثابت عکاسی و فیلبرداری استدیویی را به شما بررسی نموده و مزایای خرید و اقلام همراه آنهارا معرفی نماییم.

1-کیت رینگ لایت عکاسی:

همانطور که می دانید رینگ لایت به یکی از محبوب ترین نورثابت های عکاسی و فیلمبرداری استدیویی و میکاپ تبدیل شده است.

رینگ لایت عکاسی نوری حلقوی شکل را به سوی سوژه می تاباند که این نور از کلوین 3200 و نور زرد به کلوین 5600 و نوری سفید قابل تغییر شکل است.

رینگ لایت عکاسی  اگر دارای صفحه نمایش و ریموت کنترل باشد می توان بدون استفاده از دیمر شدت نور آنرا از 0 تا 100 پله روشنایی و کلوین آنرا از زرد به سفید تغییر داد.

رینگ لایت عکاسی  با استفاده از لامپ های کیت نورثابت LED و SMD نوری بسیار زیبا و با کیفیت را ارائه می دهد که این نور توسط یک طلق جلویی دیفیوز شده در نتیجه نوری بسیار نرم و ملایم را ارائه می دهد که اصطلاحاً به آن سافت لایت گفته می شود.

اگر قصد خرید رینگ لایت به منظور روشنایی محیط استودیورا دارید می توانید با خرید کیت رینگ لایت عکاسی و آرایشی که شامل چند شاخه رینگ لایت و سه پایه های نگهدارنده ی آن می شود در هزینه های خود صرفه جویی نموده و از نورپردازی رینگ لایت به نحو احسنت بهره مند شوید.

2-کیت نورثابت LFY فیل لایت:

این کیت شامل یک مجموعه کامل از نورثابت عکاسی دوشاخه است که نوری بسیار قدرتمند و با کیفیت دارد.

همچون رینگ لایت،کارایی این نور در میکاپ،عکاسی و فیلمبرداری و سالن های تتو می باشد.

هردو شاخه ی این رینگ لایت قابلیت چرخش 45 درجه داشته و می توانند نور را در زوایای مختلف بتابانند.

همانند رینگ لایت به واسطه ی یک طلق دیفیوزر نور آن ملایم و نرم است و برای نورپردازی محیط بسیار مناسب است در حالی که بسیار از عکاسان و آرایشگران تتو با خرید این کیت نورثابت می توانند تمامی اقلام مورد نیاز خودرا که شامل چند سه پایه نگهدارنده و شاخه ی نورثابت آن می باشد را یکجا تهیه نمایند.

این وسیله شامل یک ریموت کنترل از راه دور نیز می باشد که به وسیله ی آن نور این وسیله از زرد به سفید و بالعکس و همچنین شدت آن نیز از 0 تا 100 پله قابل تنظیم می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد