سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

ایده های خلاقانه برای ساخت بک گراند عکاسی

ایده های خلاقانه برای ساخت بک گراند عکاسی

در عکاسی در سبک های گوناگون پیش زمینه هایی وجود دارد که بدون آنها عکاسی نتیجه ی دلخواه عکاسان را در بر نخواهد داشت.

اصولی مانند نورپردازی،فون و بک گراند،هدایت و ملایم سازی نور و سوژه ی مناسب همگی در کنار یکدیگر یک تصویر زیبا و چشم نواز را خلق می نمایند.

پرده فون عکاسی و یا پس زمینه ی مناسب یکی از ملزومات عکاسی به شمار می رود و در نتیجه عکاسان همواره  سعی می کنند سوژه ی خودرا در یک پس زمینه ی متناسب و زیبا قرار می دهند.

اما وجود یک پرده فون عکاسی رنگی با ابعاد مشخص تنها پس زمینه ی ایده آل عکاسی نیست و بسیاری از عکاسان با شیوه های خلاقانه  و مخصوص خود در آنها تغییراتی را به وجود می آورند که تصویر نهایی را بسیار زیباتر و چشم نواز تر می کند.

استفاده از نوار لامپ های کوچک در کنار سوژه:

پس از خرید فون عکاسی و قرار دادن سوژه ی تصویر روبروی پرده فون عکاسی می توان با اضافه کردن نوارهای لامپ ال ای دی و محصور کردن سوژه با کمک آنها تصویری زیبا و چشم نواز را خلق کرد.

این روش می تواند نور بیشتری در اختیار عکاس قرار دهد و نور بیشتری را به روی سوژه ی تصویر متمرکز می سازد.

استفاده از تزئینات شاد و رنگی:

این روش معمولا در عکاسی جشن های تولد مورد استفاده قرار می گیرد،همانطور گه در تصویر می بینید،بعد از قرار دادن سوژه در یک بک گراند مناسب،پس زمینه ی تصویر با وسایل مخصوص جشن تولد تزئین شده است.

اگر در استودیوی عکاسی و یا آتلیه ی عکاسی خود از فون عکاسی کروماکی و یا تیره رنگ استفاده می کنید،می توانید با قرار دادن اشیاء روشن در گوشه و کنار پس زمینه به گونه ای که توجه بیننده را از سوژه ی تصویر منحرف نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد