سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

سیما گستران نوین

برترین وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیملبرداری

بک گراند سفید چه کاربرد ها و ویژگی هایی دارد؟

بک گراند سفید چه کاربرد ها و ویژگی هایی دارد؟

در عکاسی،پس زمینه ی سفید یک پس زمینه ی حیاتی برای سوژه های مختلف عکاسی است که بجز سوژه های رنگ روشن،برای عکاسی از دیگر رنگ های سوزه بسیار مناسب و ایده آل است.

پس زمینه ی سفید درعکاسی پرتره،عکاسی صنعتی و تبلیاتی مورد استفاده قرار می گیرد،پس زمینه ی سفید نه تنها در استودیوها و آتلیه های عکاسی استفاده می شود،بلکه در عکاسی از کالاها و غذاها نیز بسیار پرمصرف است.

به طور خلاصه،اگر حوزه ی فعالیت شخصی مربوط به عکاسی شود،باید حداقل یک پرده فون عکاسی سفید رنگ نیز تهیه نماید.

بک گراند سفید،می تواند به گونه های مختلفی باشد،بعنوان مثال یک دیوار سفید می تواند برای عکاسی پس زمینه ی مناسبی باشد.

اگر به دنبال خرید فون عکاسی سفید مناسب برای سوژه ی تصویر خود هستیم،می توانیم با خرید یکی از گزینه های زیر نیاز خودرا برطرف سازیم:

1-فون عکاسی سفید مخمل:

فون عکاسی مخمل در حقیقت از ترکیب فون عکاسی شطرنجی و پودر مخمل تشکیل شده است که برای پس زمینه ی سفید بسیار مناسب است اما قیمت آن نسبتا گران است.

2-فون عکاسی سفید شطرنجی:

از نظر قیمت فون عکاسی شطرنجی سفید به صرفه ترین فون عکاسی است که برای پس زمینه ی سفید می توان تهیه کرد و دارای کیفیت مطلوب و دوام بسیار بالایی می باشد.

3-فون عکاسی سفید پارچه ای:

فون کروماکی و سفید عکاسی پارچه ای تنها در ابعاد 3X4 متر موجود می باشد.از ویژگی های مثبت آن می توان به دوام بالا و نظافت آسان آن اشاره کرد.

فون های عکاسی مذکور به روی بریل و پایه فون پرتابل قابل نصب هستند.اگر ابعاد فون عکاسی شما 3*2 متر ویا کوچکتر باشد باید از پایه نگهدارنده ی فون پرتابل 803 و اگر فون عکاسی شما از 5*3 متر بزرگتر باشد از پایه فون نگهدارنده ی پرتابل 805 استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد